Szanowny Kliencie,
W związku z obowiązującym na obszarze RP stanem epidemii oraz koniecznością wzmocnienia ochrony przed koronawirusem (COVID-19) wykonywanie zadań przez Starostwo Powiatowe w Chrzanowie wymagających bezpośredniej obsługi klientów zostaje ograniczone do odwołania.
Wszelkie sprawy w Starostwie można załatwiać:
Możliwa jest osobista wizyta w Starostwie Powiatowym w Chrzanowietylko w sprawach niecierpiących zwłoki, która mogłaby wyrządzić niepowetowaną stratę, lub spowodować zagrożenie zdrowia lub życia ludzkiego – po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym wizyty.
Sprowadzenie zwłok z obcego państwa:
http://bip.malopolska.pl/spchrzanow/Article/get/id,261902.html
Rodzaje zgłoszeń realizowanych przez PCZK:
https://bip.malopolska.pl/spchrzanow/Article/id,60325.html
Przyjmuje w sprawach skarg i wniosków od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 14.35
Pawilon D Szpitala Powiatowego w Chrzanowie, II piętro, pokój 206,
nr telefonu: 32 624-70-10
Z pomocy Pełnomocnika mogą korzystać Pacjenci Szpitala oraz osoby działające w interesie Pacjenta (rodzina, przedstawiciel ustawowy, opiekun prawny lub faktyczny).
Do obowiązków i zadań Pełnomocnika ds. Praw Pacjenta należy m.in.:
1. Nadzór nad przestrzeganiem Praw Pacjenta w Szpitalu Powiatowym w Chrzanowie.
2. Przyjmowanie skarg i wniosków pacjentów przebywających w Szpitalu, skarg rodzin pacjentów, ich przedstawicieli ustawowych lub osób sprawujących faktyczną opiekę nad pacjentem.
3. Podejmowanie działań interwencyjnych w sytuacjach tego wymagających związanych z realizacją Praw Pacjenta.